Egun, bezeroek geroz eta gehiago exijitzen dute. Ez dute produktu independienterik nahi hauen beharrei konponbidea baizik.
Hori dela eta, fabrikatzailea produktuan oinarritzen den ikuspegi batetik, produktuaren konponbideetan oinarritutako ikuspegira pasatzera behartzen du. Eskaintzaren produktu eta balio gehituko zerbitzuen konbinazio honek, mentalitatearen aldaketa sakon bat eta erakundeko modeloa nahiz negozioko prozesuak berrikustea suposatzen du.
Zerbitizazioak posizionamendu estrategiko eta abantaila lehiakor bat suposatzen du: esperientzia nagusi bat eskainiaz azkeneko bezeroari eta epe luzera fabrikatzailearen eta honen artean harremanak garatzea baimenduz.
Zerbitibizazioaren estrategiaren inguruko jardunaldi honetan, gure inguruko kasu praktikoak aztertu eta gakoak, aukerak, eta erronkak gainbegiratuko ditugu.
2019 urriak 29
9:10 - 9:15 Hasiera
9:15 - 9:50 4.0 Negozio Ereduak eta Zerbitizazioa
Eduardo Castellano (MIK – MU Enpresagintza Zerbitibizazio eta Enpresa-sorkuntza Teknologikoan koordinatzailea)
9:50 - 10:25 Zerbitizazioa B2B agertoki industrialen datuetan oinarritua
Mikel Niño (Industria 4.0 Arduraduna, Tecnalia)
10:25 - 11:00 Urola eskualdean Zerbitizazioa
Gurutz Galfarsoro (I+d+i saileko Zuzendaria, Urola S.Coop)
11:00 - 11:30 * Atsedenaldia, kafea
11:30 - 12:05 Euskadin Zerbitizazioaren egoera eta joerak
Bart Kamp (Ikertzaile nagusia Nazioartekotze eta Negozio Zerbitizazioan, Orkestra-IVC)
12:05 - 12:40 Bezeroaren mantentze tradizionala balio erantsiaren ekarpenean
Juan Jesús Alberdi (CEO, Ulma Handling Systems)
Carlos Suárez (Key Account Manager, Sisteplant)
12:40 - 13:30 Mahai ingurua
Eduardo Castellano (MIK – MU Enpresagintza Zerbitibizazio eta Enpresa-sorkuntza Teknologikoan koordinatzailea)
Gurutz Galfarsoro (I+d+i saileko Zuzendaria, Urola S.Coop)
Mikel Serrano (Teknikari Komertziala, Motorlan - Fagor Automation)
Jon Solis (Negozio-garapen zuzendaria, eKanban - Orkli S.Coop)