Aurkezpena

e-Commerce-ak bilakaera azkarra ari da izaten, eta gero eta teknologia gehiago erabiltzen ditu, Internet bidez produktuen edo zerbitzuen banaketa, salmenta, erosketa, marketina eta informazio-hornidura erraztuz.

Merkataritza elektronikoan ezarritako teknologia digitalek eragin nabarmena dute enpresek jarduteko moduan eta kontsumitzaileek erosteko moduan ere. Gaur egun, teknologia horiek hainbat modutan eragiten dute.

Tresna digitalek (IA, Big Data, metaversoa, produktu-konfiguratzaileak...) datuak aztertzeko eta erabaki informatuak hartzeko modua eraldatu dute e-Commerce-an.

Alde batetik, enpresei laguntzen diete bezeroak hobeto ulertzen, operazioak optimizatzen, esperientzia pertsonalizatuagoak eskaintzen eta marketin eraginkorragoa sortzen, eta ondorioz on-line salmenten hazkundea bultzatuz.

Gainera, erabiltzaileak aurrerapen horiek ere baliatzen ditu, erosketa-esperientzia pertsonalizatuagoa, seguruagoa eta bere lehentasunetara bideratuagoa baita, erosketak gogobetegarriagoak bilakatuz.

Jardunaldi honetan, e-Commerce-a kudeatzeko teknologia ezarri dutenen kasu arrakastatsuen ikuspuntua izango dugu, baita arlo horretan aplikatutako teknologietan adituak direnena ere.

Aurrerapenak, aldaketa handiak eta berrikuntzak datoz, eta on line salmentetan zerbitzu hobea emateko, eta teknologia berriak izango dira bilakaera honen bultzatzaileak.

camara de gipuzkoa  Spri GV  enpresa digitala