Aurkezpena

Analitika areagotuaren eremuan berritzailea dena negozio batek dituen datu-iturrietatik ezagutza ateratzeari dagokionez ematen dion buelta da. Analitikaren 3 zutabetan oinarritzen da:

  • Adimen Artifiziala.
  • Machine Learning. Datuak aztertzeko metodoa, eredu analitikoen eraikuntza automatizatzen duena. Sistemek datuetatik ikas dezaten du helburu, honela, patroiak identifika ditzakete eta ondorioz, erabakiak ahalik eta giza esku-hartze txikienarekin hartu.
  • Hizkuntza naturalaren prozesamendua (NLP). Makinak lengoaia naturaletatik (hizkuntzak) abiatuta pertsonekin komunikatzeko modua ikertzeaz arduratzen da.

Ikuspegi horren benetako ardatza hiru adar horien konbinazioan datza. Informazioa modu automatizatuan ateratzea ahalbidetzen baitu eta ezagutza tekniko handirik gabe egin daiteke.

Ezaugarri horiei esker, datu-zientzialari talderik ez duten enpresek analitika aurreratua egin dezakete.

Jardunaldi honetan egungo egoera, joerak eta etorkizunean norantz joan daitekeen ezagutuko dugu. Hizlarien aurkezpenen bidez, ikusiko dugu analitika areagotua funtsezko pieza izaten ari dela sistema industrialetan, energiaren, logistikaren eta medikuntzaren sektoreetan, besteak beste. Ikuspegi akademikotik aztertuko dugu, erabilera-adibideekin eta arrakasta-kasuekin.

 

camara de gipuzkoa  Spri GV  enpresa digitala