Historikoa

Marketineko aurrekontuak digitalerantz abiatzen direla gauza jakina da eta dena ikusita badirudi aurten marketin mugikorrean benetako booma gertatuko dela. Mugikorra marketinerako tresna indartsu bat izan daiteke, bezeroengana banaz bana ailegatzen, edozein une eta tokietan.

Mugikorrek gero eta protagonismo handiagoa dute informazio bide eta lan tresna bezela. Dudarik gabe, etorkizunean kontsumitzaile bakoitzaren behar eta interesetara egokitu ahal izateko plataforma bezela kontsolidatuko dira, eta, horrela, edozein enpresako publiko objetibora mezuak bidaltzeko kanal egokia. Gainera, teknologi mugikorrak iragarkilarientzako balio erantsi bat eskaintzen dute, erosketei buruzko metrikak lortu bait daitezke bai eta kontsumitzaileei buruzko segmentazioko analitikak, eta guzti honek markei beraiekin konetaktzea posibilitatzen die eta beraientzat egoki eta gustoko diren eskaintzak eskaini.

Posibilitate guzti hauek medio sozialekin konbina daitezke markekin erlazio interaktiboa aretzeko eta erabiltzaileei esperientzi positiboak elkar banatu ditzaten uzteko.

“Mugikorra marketing tresna gisa” ihardunaldian, mugikorraren bitartez beraien targetarekin kontaktuan jarri ahal izateko eta publizitate era berrietako kontzeptu estrategi eta beharrezko tresnak azalduko ditugu intrusibo izan gabe, informazio eta publizitatea konbinatuz.

 

 

2011 Apiriak 12

 

9,30 - 9,45
Hasiera

- Gipuzkoako Bazkundea
- Gipuzkoako Foru Aldundia
- SPRI

Hasieraren bideoa

 

9,45 - 10,30
Mobile marketing: Datuak eta joerak, Apps eta Advergaming
Juan Antonio Muñoz-Gallego
Fundatzaile lagun, Unkasoft
Aurkezpena PDF formatuan - 3,01 MB
   Aurkezpenaren bideoa

 

10,30 - 11,15
Nola aberastu eskaintza digitala interaktibotasun mugikorrarekin
Francisca Merchán
Business Development Manager, Ericsson
Aurkezpena PDF formatuan - 788 KB
   Aurkezpenaren bideoa

 

11,15 - 11,45
* Atsedenaldia, kafea

 

11,45 - 12,30
Mobile couponing
Alberto Benbunan
Fundatzaile lagun eta Managing Director, Mobile Dreams Factory
  Aurkezpenaren bideoa

 

12,30 - 13,15
Mobile marketing: Eboluzioa edo iraultza?
Jaime Castelló
Marketing zuzendaritzako departamenduko irakasle kidea, ESADE
Aurkezpena PDF formatuan - 1,55 MB)
   Aurkezpenaren bideoa

 

15,30 - 16,15
Sare sozialak eta mobile marketing
Rafa Casado
Kontseilari ordezkaria, Tooio mobile
Aurkezpena PDF formatuan - 5,81 MB
   Aurkezpenaren bideoa

 

16,15 - 17,45

Etorkizuneko erronkak

Gotzon Arzelus
Zuzendari orokorra, Batura mobile

Maribel García
Mobile Marketing & Advertisingeko Kontuen Zuzendaria, Vodafone

Marta Herrero
WE Specialist Mobile Advertising, Microsoft

Paco Ruiz-Nicoli
CEO, Wantham

   Aurkezpenaren bideoa

camara de gipuzkoa  Spri GV  enpresa digitala