Historikoa

Internet kontsumitzaileen ohiturak aldatzen ari denez, erosteko eta saltzeko modua ere ari da aldatzen. Sare sozialak bilakatu egin dira, gaur egun ez dira moda eta, sustapen-tresna eraginkor moduan, gero eta eragin handiagoa dute marketin digitalaren munduan.

Ia-ia, enpresa edo agentzia guztiek erabili nahi dituzte horrelako tresnak, kontsumitzailearekin elkarreragin handiagoa lortzeko, produktua bera kaleratu baino lehen ere: bezeroak gero eta eragin handiagoa du sarean. Horrez gain, merkataritza-mezuaren hartzaileak errotik segmentatzeko aukera eskaintzen digute, beste sistema batzuen bitartez hori ezinezkoa denean.

Web sozialak marketina demokratizatzen du, edozein enpresak erabili dezakeelako. Gainera, horren ondorioz, enpresek ustezko bezeroengana iristeko eta Interneteko komunikazioa erabat aldatzeko modu berriak ikasi behar dituzte. Beraz, “On-line marketineko gaur egungo estrategiak” jardunaldian, honako helburu hauetarako Internet nola erabili behar dugun aztertuko dugu: produktuak edo zerbitzuak saltzea, marka sortzea, konfiantza sortzea, sinesgarritasuna ematea, enpresa interesa piztea, produktua eta zerbitzua eskaintzea, lehendik dauden bezeroen leialtasuna lortzea…

 

 

2010 Ekainak 15

 

9,30 - 9,45
Hasiera
- Gipuzkoako Bazkundea
- Gipuzkoako Foru Aldundia
- Eusko Jaurlaritza

 

 

9,45 - 10,30
Sareen garaian ikastea: oinarrizko biziraupen-sorta
Marc Cortés
Bazkide Zuzendaria, RocaSalvatella
Aurkezpena PDF formatuan - 5,07 MB
  Aurkezpenaren bideoa

 

 10,30 - 11,15
Enpresentzako bideo-marketina eta YouTube
Lasse Rouhiainen
Bideo-marketineko eta gizarte-mediako aholkularia
Aurkezpena PDF formatuan- 960 KB
  Aurkezpenaren bideoa

 

11,15 - 11,45
* Atsedenaldia, kafea

 

11,45 - 12,30
Merkataritzari begira adimenduna den weba **BERTAN BEHERA UTZITA**
Ester Pallarès
On-line marketineko aholkularitza eta limurketa, Multiplica

 

12,30 - 13,15
Sare sozialetan nire negozioaren berri emateko urratsak
Juan Antonio Merodio
Zuzendaria, Grupo Ellas
Aurkezpena PDF formatuan - 1,45 MB
   Aurkezpenaren bideoa

  

15,30 - 16,15
Marken etorkizuna
Gonzalo Brujó
Kontseilari ordezkaria, Interbrand
  Aurkezpenaren bideoa

 

16,15 - 17,45
Mahai-ingurua: Etorkizuneko marketina

Joseba A. Etxebarria
Komunikazio-marketing irakaslea, UPV/EHU

Pablo Peñalba
Mobile Solutions zuzendaria, Vodafone

Aurkezpena PDF formatuan - 850 KB

Juan Pablo Giménez
Socio fundador, Searchmedia

Aurkezpena PDF formatuan - 1,12 MB

Guillermo Vilarroig
Director, Overalia

Aurkezpena PDF formatuan - 1,16 MB

  Aurkezpenaren bideoa

 
camara de gipuzkoa  Spri GV  enpresa digitala