Nazioartekotzea enpresa batzuren zintzilikako gaia izaten jarraitzen du. Momentu honetan digitalizazioaren aldatze garaiean, alegia, zure negozioaren zabaltzea posible da, beste herrialde eta merkatuetara, plataforma digitalak erabiliaz.
Gaur egun beste herrialde batean saltzea posible da bertan agente komertzial edo banatzailerik izan gabe, fisikoki edo iritsierako biltegirik gabe…
Baina hau guztia 4 hizkuntzetako Web itzulpen bat izatea baina haratago dijoa…
Ezagutu, nazioarteko digitalizazioan, nolakoak diren B2B eta B2C funtzionamenduak, eredu logistikoak, Marketplace ezberdinak, Big Data, legedi moduak, enpresen nazioarteko digitalean kontuan izan beharreko neurriak dira.
Jardunaldi honek azterketa, plangintza eta diseinu egokia antolatzen lagunduko dizu, enpresaren nazioartekotze egitura digitala ezagutaraziz.
2017 ekainak 28
9:00 - 9:15 Hasiera
9:15 - 9:55 Nazioartekotze estrategia prozesura sarrera: azterketak, marketing kanalak eta ezinbesteko gakoak
Dori López (Gerentea, Consultoría Innova)
9:55 - 10:35 Merkataritza elekroniko legediko gaiak eta marketing digitala nazioartekotzarena
Jorge Campanillas (Bazkidea, Iurismatica Abokatuak)
10:35 - 11:15 Marketplace-ak nola erabili nazioarteko salmentan
Fernando Aparicio (Zuzendaria, Amvos Digital)
11:15 - 11:45 * Atsedenaldia, kafea
11:45 - 12:25 Nazioarteko eCommerce-ean logistika arrakasta tresna moduan
Marta Belloso (Nazioarteko e-commerce-eko Produktu Arduraduna, DHL Express)
12:25 - 13:05 Nazioartekotzea Big Data garaiean
Eduardo Kaibide (Sortzailea eta CDO, Enantio)
13:05 - 13:45 Marken eraikitzea nazioarteko digitalizazio garaian
Adolfo Fernández (Business Development Manager Spain & Portugal, Google)