Historikoa

Gaur egun, sortzen diren dauten kopurua oso handia da eta kasuistika korapilatsukoa. “Datuen kultura” honek ohikoak baino azterlan eredu aurreratuagoak eskatzen ditu, horregatik Big data gertakaria enpresentzat lehentasun estrategiko bihurtu da.

Datu horien bidez balioa aztertu eta sortzeko gai diren enpresak, aurrekaririk gabeko abiadura eta malgutasunez, lehiakortasun abantaila garrantzitsua lortuko dute, beren enpresen, produktuen eta bezeroen ezagutza hobetuz eta artean pentsaezinak ziren hazkuntza eta zabalkuntza aukera berriei leku emanaz.

Honela, Big Dataren bidezko enpresa datuen tratamendu masiboa eta analitikoa, produktu berriak sortzeko aukera handiagotu egiten du eta bere negozioaren portaera hobeto ezagutzen laguntzen du, baita salmenta gurutzatuak optimizatu, bezeroaren ikuspegi osoa izan, negokio aukerak atzeman, bezeroan oinarritutako emaitzak lortu, likidezaren arriskua kudeatu edo informazioaren ekosistemak hobetzen ere.

Teknologia berria izanik, oraindik bidea egiteko dago, eta “Nola ustiatu dezaket BIG DATA negozio aukera berriak sortzeko nere sektorean?" jardunaldian teknologia honetara hurbilduko gara, enpresa handi edo korporazioentzat soilik ez den teknologiara hain zuzen ere.

 

2015 ekainak 9

9:00 - 9:15
Hasiera

 

9:15 - 9:45
Big data ulertuaz: teknologiatik negozioara
Mikel Niño
Euskal Herriko Unibertsitatea
Aurkezpena PDF formatuan - 2,08 MB

 

9:45 - 10:15
Industria: datasetera bidea
Fernando Sáenz
Gerentea, Cyril Data Systems
Aurkezpena PDF formatuan - 350 KB

 

10:15 - 10:45
Elkarreragintasunaren rola Big Datan, datuen iturri guztiak ez baitira berdinak
Marta González
Semantics Manager, Tecnalia
Aurkezpena PDF formatuan - 730 KB

 

10:45 - 11:15
Big Data eta turismoa
Aurkene Alzua
Executive Zuzendaria, CICTOURGUNE
Aurkezpena PDF formatuan- 17 MB

 

11:15 - 11:45
* Atsedenaldia, kafea

 

11:45 - 12:15
Datuen iraultza, Teknologia kognitibo analitiko eta rol berriak
Ricardo Míguez Del Olmo
Business Analytics Zuzendaria, IBM
Aurkezpena PDF formatuan - 3,75 MB

 

12:15 - 12:45
Big Data: Negozioko inpaktua eta erabilera kasuak
Carme Artigas
Co-founder, Synergic Partners

 

12:45 - 13:15
Business Intelligencetik Big Datara
Eva Mirás
Zuzendari Komertziala, I68
Aurkezpena PDF formatuan - 1,72 MB

 

13:15 - 13:45
Ecomerce-en Big Dataren erronkak
Francisco Carrero
Sortzailea, Brainsins
Aurkezpena PDF formatuan - 15,47 MB

camara de gipuzkoa  Spri GV  enpresa digitala